یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امیدوارم حُسن انتخابی در ریاست جمهوری داشته باشیم که بتواند دولت خدمتگزاری تشکیل داده و مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همزمان با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (۸ تیر) با حضور در شعبه سیار یک در دفتر نماینده ولی فقیه در استان رای خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: آیت الله رییسی در سومین سال انتخاب بعد یک آزمایش خوب خطی را در انجام وظیفه نیروی اجرایی ترسیم کرد که برای آینده ها خط و نشان است.

وی با بیان اینکه حسن انتخاب مردم باعث شد که دنیا در مقابل ایران تواضع کند و برای شهادت رییس جمهور پرچم سازمان ملل نیمه افراشته شد، افزود: اینکه بسیاری از کشورها برای شهادت رییس جمهور ایران عزای عمومی اعلام کردند نشان از انتخاب خوب ملت ایران داشت.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دولت اسلامی، دولتی است که نظام و قانون جمهوری اسلامی را انجام دهد انتخاب مردم برای جهان خط و نشان جدید است، افزود: همه مکلفند و حق و سرنوشت آنها است که بهترین انتخاب را با دقت انجام دهند تا مشکلات جامعه را با انتخاب خودشان حل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در پایان تاکید کرد: مردم نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha